Home, Sweet Home....

Halloj! *gäsp*

Efter 15 dryga, plågsamma, långsamma timmar i bilen från Wagrain, Österrike är vi äntligen hemma igen.
Halv sex imorse gick bilen från Moawirt Hotell, och vips så somnade jag. Nej, men bilresan gick väldigt bra och det är mycket skönt att vara hemma igen. Efter all kontakt från älskling och lite kompisar så sa de att det var ett jäkla snöoväder här. Men det är ju knappt nån snö ju! Så himla skönt! I backen så kom våren fram varje dag med strålande sol, och för det mesta flera plusgrader. Inte långt till våren hit heller kanske då! Skönt att veta!

Imorgon kommer bilder upp på hundarna vi träffade på innan lovet, mig (ofcourse;)   ), och från Wagrain. Men just nu ska jag hoppa in i duschen så jag äntligen blir lite fräsh, bytning av sängkläder och  förmodligen där är säkert klockan redan 23:15 så då hoppar jag i sängen!
Sovmorgon, äntligen! Plugg till prov och många läxförhör, och sedan blir det äntligen älsklingen som jag har saknat så...

Men vi hörs ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0