haven't studied yet... :(

Här sitter jag och bankar mig själv i huvudet (bokstavligt talat!) och frågar mig själv varför jag inte hittar någon koncentration och varför jag satte mig framför tv:n och datorn det första jag gjorde idag efter skolan? Allt går ju bara runt i en ond cirkel....! Gaaah!
Mamma och jag ska i vart fall sticka ut nu så jag får hoppas att jag hittar koncentrationen när jag kommer tillbaka så jag har den under matten och under läxorna jag måste göra när jag kommer hem igen. Haha, lite konstigt konstruerad mening men WTF!
Jag struntar i franskan för jag kan basics grejerna i läxan vi egentligen har, så om vi får skriftligt kan jag nog göra det bra ändå tror jag.

Nu ropar mamma så nu måste jag gå!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0