Buhuuu!

Detvar ingen I Lejonflocken ikväll. Trååk! Men det är ändå lite bra för jag måste lägga mig nu. Är otroligt trött och har inte pluggat någonting idag. Skulle egentligen pluggat till NP Sv tills på tisdag och hemkunskap tills imorgon, men svenskan gör jag imorgon och hemkunskapen får jag läsa igenom några gånge nu innan jag lägger mig.

Nico kom hit idag. Vilket jag kände behövdes. Jag var inte på så super humör men hon fick mig på bättre och jag fick lite bättre koll på läget om vad som händer med henne och alla hennes kompisar (som även jag känner).
Tack Nico för en fin dag! Definitivt värd istället för plugg och träning!

Nu lägger jag mig så sov så sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0