Alla Hjärtans Dag och födelsedagsfest för två andra!

Godmorgon!

Hoppas ni mår bra där ute, om ni ens har vaknat ännu-? Jag vaknade väl vid sisådär 10 tiden. Äntligen kunde jag sova första natten utan att vakna mer än tre gånger. Skönt! 

Jaha, idag är det ju Alla Hjärtans Dag och födelsedagsfirande! Filip fyller år imorgon men ska firas idag och min polare i skolan, Hannes, fyller år idag! Jag får ju inte glömma att gratta honom!
Jag ska snart i alla fall börja göra mig iordning. Duscha, fila naglarna, måla dem i någon snygg färg, sminka mig snyggt (   ;) haha om jag lyckas  ), och sen ska jag ha på mig den blåa klänningen jag hade vid julavaslutningen ni vet? En grå kofta till det, svarta tights, lite smycken och någon halsduk till det.




Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0