Åh vad jag är nöjd!

Hej!

Hur har ni det? Jag har det gött här! Sitter och äter nudlar och tänker på vilken bra insats jag har gjort på nationella i tisdags och idag. Jag är riktigt nöjd och jag trodde aldrig jag skulle vara såhär nöjd!
Jag ska strax sticka till älsklingen och få hjälp med kemin. Han är ju grym på kemi! Annars tror jag att det blir en ganska tidigt kväll för mig idag med. Jag märker skillnaden nu när jag får sova under nätterna och att jag verkligen lägger mig i tid om kvällarna. Jag blir mycket piggare, hänger med på lektionerna och är mycket mer koncentrerad.

Vet ni nåt mer då? Jo, nya  bilder på vaplarna kom igår och vad söta dem är!





Hörs senare!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0