Mitt liv äger! Nästan...

Hallo!

Hur mår ni? JO, jag mår asbra! Sitter och lyssnar här på Hoffmaestro, gud dem är bra! Sitter också och tittar igenom alla träningtider nu inför showen! 16 januari 2011 är det show på Kulturhuset kl 18-20:20, för ungefär 1200 personer och o m ni vill se så får ni gärna köpa biljetter för 200 kr kulturhusets hemsida tror jag det är.
     Det ska bli så himla kul med showen! Jag dansar ju nu 5 timmar i veckan och kommer då vara med på 5 nummer på showen, och det kan bli lite stressigt ibland men det kan nog gå!
Show introduktionen var igår som sagt och från klockan 17 - 20:15 gick vi igenom allt med träningar till kläder på showen.
Som mest dansr jag under en kväll sex timmar, vilket är ganska mycket. Då har jag bara en paus på en timme där emellan.
Gaah, jag kan inte bärga mig! Ikväll är det dans igen!

Vad tycker ni om Idol vinnaren Jay då? Jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt. Båda var väldigt duktiga tyckte jag så det spelade faktiskt inte så stor roll om vem det var som skulle vinna, men jag kände på mig att Jay skulle ta hem segern. Han är skit duktig!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag ta mig in till Malmö förmodligen eller bara sitta hemma och plugga matte.
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0