Kenza?

Hallå allihopa!

Hur har ni det där ute i kylan? Jodå, jag har det helt ok. Både franskan och engelskan idag gick jättebra, och nu sitter jag hemma och huttrar och tänker... Imorgon kommer ju Kenza till Malmö för att vara på guldfynd, och jag menar, jag gillar henne. Jag läser hennes blogg varje dag osv... Jag menar, jag ska ju till Malmö ändå imorgon eftersom jag ska dansa. Ska kanske ta och titta förbi Guldfynd då... Vad tycker ni? Tror ni att jag lyckas se henne och kanske ta en bild?  Jag får se... slutar vid halv fyra tiden och kan nog inte ta tåget förräns vid lite över fyra imorgon då... Let's see!

Annars flyter allt på... Mamma och jag ska sticka och handla ikväll så jag bara måste köpa chokladkalender då! Haha, så barnslig som jag är ;) Jag älskar den där smaken av plast choklad :P

Nu ska jag ta de lite lugnt, kela lite med Kelly och så..
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0