Dansen gör mig fri. Gör mig lycklig.

Hallå!!

Hur är det med er? Här är det gött! Är skolavslutning om en timme ungefär och vad skönt det ska bli med lov. Bara kunna dansa, umgås med amilj, kompisar, Filip och bara chilla.
Igår dansade jag fem timmar, i streck. Dansen gör mig lycklig och lugn konstigt nog. Filip gör mig ju såklart ännu lyckligare.
Men dansen är en annan sak. Om jag inte får dansa så blir jag deppig och ledsen. Det är samma sak som att man inte får träna på gymmet. På dansen lämnar jag alla mina känslor och tankar på ett ställe. Det är där jag lämnar allt. Allt.

Nu är det snart jullov i alla fall! Allting har gått så sjukt snabbt! Helt sjukt! Och jag ser verkligen framemot nästa termin.
Nu ska jag börja närma mig fjärde våningen här så vi får höras senare.
När jag kommit hem sen blir det Vampire Diaries och sen nåon timmes vila innan jag sticker iväg till dansen igen.
Detta är låten vi kör till på Streetdancen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0