Rensar böcker och stenar....

Tjabbo!


Hur är det med er?
För mig är det finemang! Förmiddagen spenderades med min underbara pojkvän, och nu under eftermiddagen har spenderats med att städa rummet! Rensat ut alla bokhyllor som innehåller allt från böcker till stenar från Hawaii. Varför behåller jag allt detta? Resten av kvällen ska spenderas med att forstätta städa både mitt rum och lite delar av lägenheten.
Haha, och vet ni vad mer då? Jag har skaffat Spotify! Eeh, okej, ganska långt efter osv, men skit samma! Sitter och gör spellistor nu...

Jag ska se om jag tar mig till Filip ikväll, beror på om jag hinner klart här hemma.. Men måste gå och forstätta nu, ha det så sjukt bra!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0