Home, again!!

Hejsan!

Det var ett mycket bra tag sedan! Hoppas ni mår bra där hemma, och att ni har haft ett bra sommarlov! Och se till nu att njuta av de två sista veckorna som är kvar!

Jag har det mycket bra här i alla fall eftersom vi äntligen kom hem till Skåne nu här för någon timme sen. Älsklingen är på väg hit, men jag tycker det tar ganska lång tid...
Jag kommer stanna här nu hemma, resten av sommaren. Jag känner inte för att åka till landet nu sista veckan innan matten börjar (ett vecka med alla matte man läser första året, som en genomgång alltså en vecka innan skolan börjar!. Jag vill spendera denna vecka med häng med kompisar och pojkvän. 

Hejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0