Sju månader med min pojkvän idag =)

Haha, rolig rubrik........

Pga att jag inte helt mår toppen idag ska jag skippa dansen. Vill lägga mig i tid men är som sagt inte riktigt helt frisk heller...
Men jag måste ändå ta mig ut på stan för att inhandla ansiktskräm, för den har tagit slut... Dove's Summer Glow, rakhyvlar, och en vattenfast mascara är ett måste. Ni vet när man cyklar till skolan, eller vart som, så kommer man fram med ingen mascara på ena ögat, utan istället över hela kinden. Hhmmm, inte så fullt skoj va? Nä, en vattenfast mascara är som sagt ett måste. Ska långsamt titta lite på skor också, samt en klänning, men efter det bär det hem så att jag kan börja plugga till prov osv.. Vi har väldigt mycket nu sista tiden men det kommer löna sig hoppas jag. Hoppas innerligt än en lärare som säger mitt självförtroende totalt och tappar intresset i ämnet. Men ändå ska jag inte låta henne trycka ner mig...



Bild från förra året...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0