Fyyyy faaaaaaaaaaaaen! *snyft*

Hej...

Jag har inte bloggat på några dagar jag vet men jag har haft annat för mig...

Hur mår ni annars då? Näee, jag sitter här hemma och är hur sjuk som helst. Täppt i näsan, halsen kliar och hostar så mycket att mina lungor knappt klarar mer.. Som jag förmodligen nämnt innan så blir jag väldigt sällan sjuk, men när jag väl blir det, blir jag ordentligt sjuk. Jag var ju hemma i veckan, och jag ångar att jag inte stannade hemma. Pga att jag är sjuk missar jag dansen ikväll, och jag är inte på så himla topp humör för det kan jag säga!
Jag får hoppas att jag blir bättre i slutet av veckan, för på torsdag är det ju matte nationella.
Strax efter detta inlägg ska jag faktiskt gå och sova!

Igår bet Kelly hål på mina favorit jeans och jag blev inte särskilt glad. Mamma och jag stack sen ut för att köpa ett par nya. Två riktigt snygga jeans från VERO MODA blev det. Sen nästa helg blir det koll på skor och bal/avslutningsklänning.

Vi hörs antar jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0