Fight....

Hallå!

Måndag är det idag och jag mår inte helt toppen... Riktigt sjuk har jag inte varit på länge och det märks nu... förkylningen börjar komma och jag får se om jag orkar åka till dansen idag. Jag kommer inte hem förrän halv elva ikväll och då ligger jag inte förräns vid elva tiden, och då kommer jag inte orka imorgondessutom så kan jag bli mer förkyld...

Hoppas att ni har det bra där ute i alla fall och våren har verkligen kommit nu! dags att kanske göra en investering på vårkläder och skor då. Har hittat ett par grymt snygga gladiatorskor med klack som jag hemskt gärna vill ta med hem, dessutom måste jag hitta en balklänning och en avslutningsklänning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0