Yeeeeeas!

Tjenare!

Här sitter jag och funderar på livet. Hur bra och dåligt det verkligen kan vara. Just idag är jag väl helt okej då, hade kunnat må bättre.

Jaja, Expert ringde tidigare idag och meddelade att min telefon är tillbaka nu. Yeeeas! Jag har pappas gamla, och stora mobiltelefon med ett krångligt tangenbord och en touchscreen. Den är lite jobbig, men man lär sig efter ett tag. Ska bli skönt att få tillbaka min riktiga, trots att jag helst vill ha en helt splittrans ny. Har haft min Sony Ericsson i snart två år nu, och den har gått sönder lite här och var...? Alla tangenter hade delats på mitten och just därför jag lämnade in den på reparation.
Sen ska jag ut för att titta på ett par sjuukt snygga skor jag hittade på Håkanssons för ett par dagar sen, och sen kolla på solbrillor. Detta behöver inte alls betyda att jag ska köpa nåt, men det kanske händer. Men tror knappast det. Jag försöker spara rätt ordentligt nu.


Jag borde sätta mig framför mina skolböcker en liten stund idag i alla fall, men frågar är om jag vill och orkar? Och svaret är självklart nej, men det måste göras.

See ya!



Den här kommer komma hem idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0