TOMORROW IS THE ''BIG DAY''

Tjena!

Här sitter jag i datorsalen på TEA:n då jag egentligen verkligen borde sitta och plugga, haha....
Men vart  fall, slutar om en kvart så då sticker jag hem och sätter mig framför böckerna. Men innan det tror jag faktiskt att jag ska ta en liten ''tupplur''. Jag somnade inte förräns riktigt sent igår eftersom jag låg och messade... hhmm. Ja, så då får jag faktiskt skylla mig själv lite granna.

Men, annars har dagen gått bra. Än sålänge har den gått hyggligt snabbt och jag hoppas det fortsätter så. Imorgon är det ju ''stora dagen'' så dagen innan brukar alltid gå lite segt. Det verkar inte stämma idag, men ja.
Dans ikväll och jag hoppas det går bra. Locking dansar jag, och fan vad svårt och snabbt det går!!
Haha, lyckades också sträcka mig rätt rejält i min vänstra arm förra veckan så jag har riktigt ont i den när jag drar bak armen... men jaja, skit samma! Det ska inte få förstöra min träning idag inte!

Nu slutar jag så måste börja dra mig till klassrummet!
Kram
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0