Sooooooooorryy!!

Hejsan!!

Hur mår ni? Njaa, jag är heelt slut! Har sprungit ungefär en mil idag då vi orienterade på dagens temadag, nämligen idrottsdag. Så på detta så ska jag också dansa ikväll, och imorgon! Gissa om jag kommer ha träningsvärk alltså...?!

Jag har inte bloggat eftersom att jag ar en heel del plugg, men jag har också varit med kompisar och lite annat. Jag har bara inte orkat eller hunnit. Men jag kan i alla fall säga att det gick superbra i lördags! Det var tufft att gå upp kl 06.00 men det lönade sig! Jag fick gå redan klockan 16! Det var ritkigt skönt för jag hade inte orkat vara kvar där längre....

Jag har ganska mycket plugg nu så jag får se hur mycket jag bloggar men ska försöka att uppdatera lite iaf.

Tjenamors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0