Övermorgon!

Tjahoppsan!

Ett litet snabbt inlägg nu innan jag måste sticka till rummet och lägga ansiktet framför böckerna.

Kom precis hem från Olivia förresten. Har haft det jätte kul, men det var dock inte lika kul igår när mitt skosnöre till mina nya klackskor gick sönder, då jag inte kunde köpa nån biljett till tåget och idag då bara allt blev strul! Jag skulle ta bussen från Olivias hus till hållplatsen, det funkade utmärkt, tills jag kom till tåget. Nähä, då fick jag reda på att det skulle vara banbygge på spåret så då skulle tåget ersättas med buss istället. Självklart kom inte bussen förräns en halvtimme senare. Så hela denna trippen som skulle tagit en kvart tog en timme. Så nu är jag lite putt! Ännu sämre blir det då jag måste sätta mig och plugga hela resten av dagen och kvällen. Aja, skit samma. That's life! Det måste göras om jag överhuvudtaget vill bli godkänd på dem proven jag har i veckan.

Men nog om det så är det dans igen imorgon, samma på tisdag. Och vet ni vad som händer då? Jo, en tjej vid namn Amanda fyller 15 år! Wohooo, äntligen är det min tur att få fylla år! Har längtat så kopiöst... Men jag har fortfarande prov på onsdag så det blir ändå plugg på tisdag...:( Jaja, det slutar med dansen, en finfin middag med familjen, Olivia och F, så då är jag nöjd!

Nu ska jag ta och göra lite mat så får vi se om vi hörs senare!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0