Hos Olivia men sticker snart igen

Godmorgon!

Eller godmorgon, godmorgon. Det är efter lunch men fortfarande sitter jag och Olivia i nattkläderna, vi får allt ta och röra på oss snart.
Hur har ni sovit då? Jo, jag kunde sovit bättre. Drömde en hemsk dröm om Chewie. Den är alldeles för komplicerad att berätta, men enda ordet för drömmen är hemsk.

Jo, i alla fall. Dagen ser ut så att snart ska jag sticka härifrån och ta mig in till stan för att köpa lite grejor. Sen vid fem tiden, ska jag faktiskt till Anderas. Vi är vänner så vi ska bara hitta på kompis saker, såklart. Ni vet, titta på film, sitta framför datorn, passa på att gå ut med hunden. Vara med hans lillasyrra... ja, ha kul helt enkelt, hur våran realtion än slutade...


Men vi hörs ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0