F*ck!

Hejsan allihopa!

Hoppas ni sovit gott! Jag själv har väl inte riktigt gjort det... Vaknde först 04:30, sen 05:30, sen 07:55, sen 08:05, sen 09:10, sen 09:30 och sen 10:30... Fan, vad jobbigt det var att sova inatt då! Okej, på grund av en viss sak som jag tyvärr inte kan säga. Men herreguud, så svårt kan det väl inte vara att somna om?!
Jaja, nu är jag i alla fall uppe och har precis ätit upp en tallrik med vaniljyoughurt. Det gick snabbt ner i min lilla och hungriga mage.
Pappa har en kollega som fick en son igår, och vad söt han är! Lillkillen fyller år dagen efter min bror! Det var ju lite kul, tyckte jag. Jag är så glad för deras skull!!


Nej, nu måste jag hoppa in i duschen för att göra mig iordning för dagen. Ska träffa en kompis, ska sen cykla runt lite och hitta på lite skoj:)

Men ha det så syns vi ikväll!
Lillebror ska ha sin födelsedagsmiddag ikväll så ja...
Men hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0