Då blir det mellis och plugg igen då!

Hejsan hoppsan sa Kallopsan (vad var det där för nåt utryck...?)!

Hoppas ni mår bra, själv mår jag helt OK. Har en liten svag huvudvärk och fryser rätt ordentligt, men det fixar sig säkert så fort jag får i mig en kopp te!
Skolan idag gick helt OK. Tyckte själv att jag gjorde en riktigt bra insatts i alla ämnen, men speciellt idrott. Egentligen skulle jag tagit det lite cool eftersom jag snart blir förkyld, men orka göra det då man verkligen kan göra bra ifån sig?
Skit samma i alla fall. Nu ska jag ta lite mellis och sen blir det plugg hela dagen! Inte kul men måste göras om jag ska spendera hela eftermiddagen och kvällen imorgon med F.

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0