Can even explain

Jag kan inte hitta ord för dig
Jag kommer ihåg den känslan
När jag såg dig stå utanför Domkyrkan
Du stod där så lugn med ett fint leende och en snabb vinkning
Och jag kommer aldrig glömma bort när du sa
''Om jag inte var för feg nu, skulle jag kyssa dig...''
Hela jag smälte bort av lycka...
Jag visste inte vad jag skulle säga, tro eller tycka

Du är så fin och så underbar
Och jag får en känsla av trygghet när jag träffar dig
Du får mig glad
Du
Och ingen annan
Du ska veta att jag gillar allt med dig
Du är så lugn, alltid glad, alltid med ett leende på läpparna

Du lyser upp min dag
Tack F


Kommentarer
Emma

Gud vad glad jag blir över din framgång, men om även denne grabb bedrar dig går jag ut och demonstrerar!

2009-09-23 @ 22:01:58
URL: http://hopelosthead.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0