Bra eller dåligt?

Ja, satck ju som sagt ut på stan tidigare idag för att kolla på ett par skor och ett par brillor.
Skorna som jag hittade är lite 60-70-tals inspirerade, och skitsnygga! Dessutom jätte sköna!
Jag sa till mamma att jag ville ha dem. Haha, jag tog dem! Eller jag har inte köpt dem ännu, ska testa en annan storlek som kommer imorgon. Dem är såå snygga att ha till ett par vanliga jeans och en top. Kan vara lika snygga till en klänning. Nu blir jag ungefär 4-5 cm längre! Jag är redan 179cm, så med dem här blir jag nog 183-184 cm nåt?



Från Håkansons för 799 kr.
Är det ett bra eller dåligt val?

 

Och sen ett par Wayfarer fick följa med hem också.

 


Jag köpte dem på Kicks för 99 kr.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0