Well well, lillördag här!

Hejsan!

Idag gick skolan helt okej. Provet gick bra (musik) så jag är nöjd. Sen gäller det bara hoppas på ett bra resultat då:)
Efter skolan stack jag till Olivia för att hon ska lära mig dansen tills imorgon. Har bytt grupp, så var tvungen att lära mig koreografin:)
Sen jag kom hem, ungefär vid 6tiden, så har jag ätit och städat mitt rum. Egentligen har jag plugg till imorgon men har verkligen råpluggat dem senaste dagarna så ikväll tänker jag faktiskt skippa plugget. Några gånger tänker jag nog läsa igenom det, men sen orkar jag inte mer.
Och kl 21 ikväll är det Grey's Anatomy! Är jag den enda som tänker titta på det?

Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum och sen lite lite plugg, och kl 21 sitter jag fastklistrad framför tv:n  :P ;)

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0