Måndag

Tjabbooooo!

Jag hoppas ni mår bra där ute, trots att det är höst och för kallt. Men hos mig är det i alla fall jätte bra. Det är kallt, men det hör hösten till!

Jag blev så ''stolt'' idag över mig själv. Jag fick tillbaka mitt läxförhör,(biologi) och jag hade bara ett fel! Då jag knappast hade pluggat, och det kan jag kalla snyggt jobbat! Jag känner att allt går så himla bra nu i skolan, så då mår jag faktiskt jätte bra:)
Slutade som sagt 12:45 idag, men cyklade förbi F där jag stannade i några timmar. Det behövdes:)
Och sen när jag kom hem vid halv fyra tiden idag, så har jag pluggat non-stop. Känns väldigt skönt att jag äntligen ''tagit tag'' i skaker, för man känner sig så himla nöjd när allt är klart sedan! Men, plugget för idag är inte klart. Jag har ganska mycket kvar, men tänkte ta en liten paus från pennan och skolböckerna. Började få kramp i handen...:( Men men, ska nog börja röra mig bort mot skrivbordet snart igen.

Har sett det att det är några som vill att jag ska berätta om F, och jag kan bara säga att jag inte vill prata om det så mycket. Det är ju liksom ''ett privat liv'' så att säga. Men nån dag framöver kan jag väl berätta om honom:):)
Ska också se till att jag kan få hjälp att byta headern någon dag här nu:)

Nej, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0