Lördag!

Tjillevippen!

Hoppas ni mår bra därute, jag själv mår mycket bättre och ser verkligen fram emot denna lördag.
Vaknade rätt tidigt idag, och irriterade  mig på att jag inte kunde somna om. Fast, det kanske inte gjorde så mycket ändå eftersom väckarklockan skulle ringt kl 09:40 ändå...

Jaha, idag blir det en dag med F då och hans polare! Vi ska sticka och åka skridskor idag, och det ska faktiskt bli jätte kul. Jag har inte stått på mina skridskor sedan i vintras, så det sa bli härligt att få på sig dem igen.
Nej, nu ska jag se om jag kan få upp mamma ur sängen och se till att vi kan laga någon god frukost. Sen ska jag hoppa in i duschen och fixa och dona lite här hemma innan F kommer.
Vad ska ni hitta på idag?

XOXO
Manda


Kommentarer
lovisa

härligt att vara kär! hur är F? kram på dig!

2009-10-04 @ 14:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0