Jaaaaa!

Hej allihopa!

Hoppas ni mår bra där ute, jag är på bättringsvägen så jag mår mycket bättre än igår.

Imorgon, om jag mår tillräckligt bra, ska jag faktiskt åka skridskor med F och hans polare. Och vad det ska bli kul! Ska allt klä mig ganska rejält imorgon sånna fall så det inte blir sämre än vad det redan är...
Jaja, man får titta på den positiva sidan!

Vad ska ni hitta på ikväll då? Jag har inget speciellt för mig, men jag kommer nog sitta här framför datorn. Storebror kommer om en timma, så det ska bli kul! Haha...!

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta nåt skoj här på datorn annars blir det tv:n om en timme då jag tror Idol är. Ska ni se på Idol 2009?

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0