Hoppsan sa!

Då var måndagen här igen, och skolan är igång igen. Ny vecka på gång, och om fem dagar är det helg igen.
Men idag var det måndag och då är det dans i Malmö som gäller, och plugg. Kom hem för ungefär en halvtimme sedan och suttit och fixat lite framför datorn. Men ska alldeles strax sätta mig och plugga inför det två proven jag har i veckan....
Senare i eftermiddag ska jag sticka och köpa trafikkort, så jag kan ta mig runt här i Skåne.

Och som ni kanske märkt har det kommit en ny kategori, Picture Of the Day. Där lägger jag upp en bild jag tagit med min systemkamera. Varje dag kommer det upp en ny bild. Ville få till något kul på bloggen och tänkte '' Jag kan väl ha en Picture Of the Day!''. Tyckte det lät som en bra idé så nu utförs den:)
Om jag har tid senare ikväll kommer också dagens outfit upp. Hösten har kommit nu och man ser likadan ut varje dag i princip, lika mörkt klädd och lika trött...¨

See yá!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0