himla datorskit skämt!

Tja!

Hoppas ni mår bra där ute. Jodå, jag kunde mått bättre utan plugg och med älsklingen bredvid mig men nu är det inte så....

Hoppas eran helg varit bra. Min har varit det i alla fall. Till internet la av igår... och jag inte kom på varför. Men anledning var det att kontakten till internet inte var i, haha. Så dum jag är! Jag kan fortfarande inte lägga upp några bilder eftersom andra datorn laggat...:( ska försöka skicka iväg den i veckan så att den blir lagad nån gång. Kanelbullar blev det idag också, just därför jag måste gå och göra iordning köket efter mig nu, och sen blir det lite plugg igen. Ligger rätt, eller väldigt, långt bakom i matten men får plugga det i veckan och under lovet. Prioriterar proven först här nu.
Kameran har dessutom blivit min bästa kompis nu och jag fotade en hel del igår och idag. Fick nog ihop 100 bilder eller nåt sånt. Så fort datorn är lagad så lovar jag er att lägga upp bilderna. 

Nu måste jag gå.
Hejdå! 
8 dagar kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0