Vaaaa? Huh?

Gick och kollade på Exeprt för att se om de skulle gå och laga min dumma telefon men nej, den räknades som en självskada, eller vad det nu hette. Så, antingen fick jag betala 1000spänn för att laga den eller ny telefon... Ringde mamma och berätta detta och hon sa att det inte skulle vara fel att lägga på några 100kr till en ny telefon istället. Va? Huh? Jag ska få en ny mobil:D:D:D! Yes! Jag har ändå haft min S500i i två år nu, men de är ju liksom inte riktigt första gången den går sönder....

Men vart fall, gick och fixade lösnaglar som jag satte på. Tog en kvart! Ska nu sätta mig och plugga klart allt. Tyvärr får jag offra fysiken, svenskan och kemin för SO:. jag får komma på nån bra ursäkt till varför jag inte gjort läxan;) Haha, nej men ska göra mitt bästa till att hinna med allt.
Nu måste jag gå för att hinna!
Au revoir!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0