Ska plugga om en stund...

Stack hem vid fyra idag eftersom jag gjorde Gabbi sällskap i datorsalen då hon skrev sin svenska. Tyckte det var lika bra att kolla in bloggen, facebook och lite annat.

Nu för en stund sen så åt jag middag och jag ska snart röra mig mot böckerna igen. Det är några saker jag inte kan, så dem skiter jag faktiskt i om jag inte kan...:( jag hinner liksom inte få in dem i mitt dumma sega huvud idag:P hihi:) Nej, men helt seriöst. Jag ska plugga kemi nu till klockan nio ikväll då det är Grey's:an! Har inte sett det på typ tre veckor:O Gaaaaaaaaaaahhhh! Tänkte ta det lite lugnt ikväll och lägga mig tidigt.
Imorgon ska jag tydligen vara med älskling, så ja:))

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0