Saturday

Tja!

Jag mår bra här nu efter tolv timmars sömn och en jätte god frukost. Hoppas ni mår lika bra som mig!
Jaha, hur ser min lördag ut då? Jo, jag ska försöka plugga minst två-tre timmar idag, sen ska pappa och jag ta oss ut på stan för att fixa min mobil, och sen ska jag ut och fotografera. Jag fick ju ett nytt objektiv av mina fina föräldrar! Det är ett 55-200 objektiv, mer vet jag inte:P haha! Jo, jag vet. Men jag har inte riktigt lärt mig kameran och allt som har med kameran att göra ännu, så jag tar en liten bit i taget:)
Ikväll blir det en lugn kväll igen, kan ju inte vara med älsklingen:( Men så är det, jag måste klara av det! Men på i veckan ses vi igen förhoppningsvis:D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga.
Ha det!


Jordin Sparks - Battlefield


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0