Plugg!!

Godmorgon!

Gick upp vid sju idag för att klockan åtta ta emot en mobil från en kompis. Min mobil gick sönder igår! Det är ju en skandaaal!!! Jag ska lämna in den idag, och vilken tur att jag hittade garantin! Annars hade jag legat risit till:(
Nu om nån timme ska jag sätta mig och plugga. Göra klart all SO, matte, kemi och börja lite smått på proven vi har nästa vecka.

Jag kommer blogga senare idag, men får se hur mycket det blir eftersom jag verkligen måste plugga. Ville berätta lite hur läget låg till:)
Imorgon två månader med Filip och mig:D!! Det är ju helt sjuukt!

XOXO


Kommentarer
JESSICA

svar: tack så mycket men jag länkar inte andra bara sådär tyvärr. men du kan ju vara med sen om veckans blogg eller något :)

2009-11-11 @ 12:25:10
URL: http://jeessica.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0