Duffy

Hejsan!

Nu sitter jag i datorsalen på skolan. Har luchrast och inte för så länge sedan klagade jag mot våran (dumma!) rektor. Han har bestämt att ta bort sockret till filen. Okej, kanske inte så bra med för mycket socker, men vad fan. Man kan ju inte äta annars! Han lyssnar  inte på oss elever, vilket jag tycker att rektorer ska göra, och det borde han göra. Han gör som han själv vill. Han kommer få så mycket kritik! Wikner var bättre! Gaaaahhhh!

Vart fall så slutar jag snart. Om typ fyra timmar:P, haha, nej men då ska jag hem och plugga till kemiprovet som går av stapeln imorgon. I helgen ska jag försöka blogga lite mer. Kemiprovet imorgon och matteprovet på fredag är de sista proven nu denna termin. Dock har vi ett franskaprov nästa vecka, men det kan vi inte förbereda oss till eftersom det är en uppsats. Jag gillar uppsatser!
Ska vara med älsklingen såklart både på fredag och lördag men ska blogga ändå. Lördag kväll sticker jag till Agnes för att fira hennes födelsedag, och på söndag blir det en lugn dag. Första söndagen på typ åratal då jag slipper råplugga! Pjuuuhh!

Nu har jag i vart fall 10 minuter kvar på denna rast.

En låt jag älskar alldeles för mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0