Varför?

Våran ena dator har börjat hacka nu igen så det betyder också att jag inte kan lägga upp bilderna idag. det gör mig jätte ledsen eftersom att jag verkligen ville göra det.
Jag är också på ett otroligt dåligt humör och har inte lust för någonting. Det gör mig lite putt alltså.

Nu sitter jag i alla fall här och äter kanelbullar och dricker cola. Sitter också och tittar på Robinson 2009.
Jag har alltid tyckt att det programet är helt sjukt. Det är bara massor  med männsikor som åker till en öde ö för att vinna massor med pengar eller vad det nu är dem vinner.
Men nu efter ett par tjuvkikningar på tv:n så har jag blivit mer intresserad. Det är ett riktigt bra program och är ritkigt spännande.
Min favoriteprson är nog Anna. Otroligt söt och riktigt skön. Så söt, snäll och charmig på nåt sätt.

Nu ska jag fortsätta kolla och sen blir det kanske lite mer bloggning innan det blir en tidig kväll för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0