Vaknat

Gomorgon!

Nu har jag precis vaknat efter en god nattsömn och en held dels festande igår. Gick nog och la mig efter kl 1 och för mig är det riktigt sent.

Jaha, vad ska ni hitta på idag då?Jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag tror jag måste sticka till Nova för att köpa ett par svarta byxor som jag måste ha till praon och niornas balmiddag (jag blev uttagen och ska vara servitris för niorna!) och en snygg vit skjorta till middagen där också. Sen ska jag bara ta det lungt och kanske gå ut och ta en liten promenad eller något sådant eftersom att det är så jätte fint väder ute idag. Solen skiner och äntligen börjar det bli lite varmt igen. Skönt är det efter en vecka som bara bestått av regn och kall vind.
Jag tog ju faktiskt rätt mycket foton igår som jag tänker lägga ut här på bloggen och som förmodligen kommer att hamna under en ny kategori Mat/Recept eller Fotografier. Jag får se hur det blir.

Nu ska jag se om resten av familjen har vaknat och se om jag kan få i mig lite frukost.
Ha de så syns vi senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0