Träff- dag

Tjenare!

Hur har ni det? Jag har det sådär, som vanligt...
Stack ut på stan efter skolan för att hitta någonting till morgondagen då vi ska ha en bollturnering. Vi ska vara Jamaica! Så jag stack bara ut på stan för att köpa två linnen. På väg till Stadium träffade man på Vera från Gratia båten! Vad glad jag blev av att se henne! Var riktigt roligt att se henne igen, men vi gick som sagt ut på stan lite och så...Sen träffade man på Karolina, sen Gustav och sen massor från skolan. Vilken ''träff- dag'' det är idag!
Sen stack jag också iväg till MakeUp Store och kikade lite, sen var det dags att sticka hem och nu strax ska jag sätta mig och plugga. Massor! Senare ikväll blir det ju såklart Grey's Anatomy.

Jag är ledsen men jag är inte på så blogg humör idag, så jag kommer förmodligen inte att blogga så mycket. Sorry, jag får ta igen det någon dag.

Ha det i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0