Shit!

Hejsan!

Hur mår ni? Jag har det riktigt gött! Det har ju varit så otroligt fint sommarväder idag, så jag har inte velat vara inne, alltså inte bloggat.
Mamma, pappa och jag stack ut till golfen och drog iväg några hinkar, sen stack vi och kollade på lillebrors fotbolls match. Riktigt tråkigt men det var bättre än att vara inne och ha tråkigare än att komma ut i det underbart fina vädret.
Men det är varmt, shit alltså! Om det är så här fint väder i skolan så blir det klänningen på! Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder. I slutet av veckan kommer det ju bli jätte kallt, så det gäller att njuta nu när man kan!

Nu ska jag sätta mig och plugga i ett par timmar sen blir det bara slapp slapp.
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0