Pictures

Då kommer lite bilder nu då!
Det är både bilder från Göteborg bara några få från universeet Universum en bild från Stockholm och lite på mig såklart!


En dagens outfit som består av jeans från Gina Tricot likaså som den gråa toppen.
Svarta fransväskan från Bianco Footwear och koftan från JC.

En härlig vårdag i Lundagård!

En ny duschad och fräsch Amanda.





På Universeum sprand fria små urgulliga apor runt i regnskogen.

Likaså dem röda fåglarna som egentligen inte riktigt blir riktigt röda förrän dem är 2 år.



Den strömmiga sjön eller vad man ska kalla de i Stockholm. Dit kommer jag igen
om två veckor!

Såhär såg det ut idag när jag stack hem från skolan därför att jag blev sjuk, kommer
tyvärr att få spendera dagen hemma imorgon. Suck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0