Pannkakor och för salt fisk

Hejsan!

Nu har jag precis ätit färdigt middagen ikväll då det blev en alldeles för salt fisk för mig. Den var alldeles för salt kändes det som eller så hade jag bara inte ett sånt fiskmat humör idag.
Nu ska jag alldeles snart steka pannkakor som jag kan ha med mig som lunch imorgon. Orkar inte sticka till Gunnesboskolan men också det att det är tomatsoppa och det vill jag inte ha. Sen kostar det för mycket att köpa mat på Grossan. Så jag bestämde mig för att ta med mig matsäck som min nya bekanta kompis också ska göra, Ida. En urgullig och snäll tjej som också praoar på City Gross.
Ska steka pannkakor för jag kände det på mig att det kommer att vara jätte gott imorgon. Men det är en sak jag alltid har funderat på när det gäller pannkakor. Varför är alltid just pannkakor gott och varför tröttnar man aldrig på det?
Just pannkakor ska vara så gott och man kan äta det varje dag utan att tröttna! Så är det i alla fall för mig.

Ha det så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0