Outift och nya inköp

Hejsan igen då!

Igår hade jag en riktigt enkel outift. Bara ett eneklt blått linne från JC, jeans likaså därifrån, jacka från ESPRIT, sjal från Maxi och min favorit svarta fransväska från Bianco Footwear.





En enkel och ganska snygg (enligt mig själv.) Om man inte trivs i det man bär,
så ser det inte bar ut på en. Och det stämmer.

Igår passade jag på att platta håret, men det såg inte riktigt ut som om jag hade lyckats, hehe...





Då gjorde jag några nya inköp idag också!


Dem här kommer att bli mina absoluta favoriter, Jätte sköna och finns på Åhléns för 300 spänn.

Inspirationen till dem kommer ju från Vanessa Hudgens såklart!

Kommer också bli min favorit i sommar. En enkel och snygg strandblues från H&M.

Vanligt skjorta från H&M där också.

Och de svarta ursköna jeansen från JC.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0