Några dagar sedan

Tjenare!

Hur har ni det? Själv så har jag mått bättre. Har så mycket på huvudet just nu så allt bara kollapsar inuti mig...
Kom som sagt till landet i onsdags och det är en anledning till varför jag inte bloggat. Internet har inte funkat.

Nu sitter jag i alla fall här på Stocken, Orust hos ett par vänner och bloggar. Tänkte nu blogga lite medans jag kan.
Vet ni vad jag gjorde igår? Jo, jag sprang. Och jösses vad nöjd jag var över mig själv när jag hade gjort det. Det var ju till och med kul att springa! Det är inte alls så jobbigt, det gäller bara att ha lusten (som man kanske inte alltid har...).
Jag sprang ungefär 1,5 km och kommer springa nu varje dag till söndag, och jag kommer öka avståndet för varje dag som går. Kommer också springa nu under veckan när skolan börjar för att hålla igång kroppen men också börja bygga upp inför beach 2009. Om det är nån som vill hänga på är det bara att säga till!

På söndag kommer det komma upp en hel del fotografier tagna av mig själv.
Jag älskar som sagt att fota men det är så skönt att göra det när man inte har någonting att göra.
Men jag gör det när jag vill få någonting annat att tänka på. När jag har det riktigt jobbigt, då jag bara är ledsen och tänker på allt för mycket så får de mig att koppla av. Jag försvinner liksom i min ''egna värld''. Jag kommer och tänka på annat och inte det jag redan tänker på.
Jag mår bättre av att bara försvinna under några minuter en kvart sådär. Just nu kolliderar alla mina tankar och jag tänker på rätt mycket. Jag kan inte riktigt kontrollera mina egna tankar känns det som just nu. Allt blir så mycket bättre när jag kommer hit till landet också. Jag kommer bort från all stress. Jag kan gå ner till vattnet, titta på solnedgången, lyssna på fågelkvittret. Och bara vara. Jag mår så himla mycket bättre då.

Nu ska jag kolla några extra saker här på datorn innan jag säter mig ner och pluggar inför veckan nu.
Usch, jag vill verkligen inte!

Ha det i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0