Mat är mitt liv

Hejsan!

Nu sitter jag här framför datorn och äter en liten macka medan jag och familjen, eller i alla fall mamma och pappa, väntar på att Carl ska komma hem från fotbollen. Och nu plingade de på dörren och Carl kom hem.
Jag har tänkt på det att jag tänker väldigt mycket på mat alltså. Jag älskar allt som har med mat att göra och jag den absoluta bästa på att göra såser!
Jag förbränner jätte mycket och blir lätt hungrig efter nån timme då jag redan ätit. Jag menar, lite börjar ju magen säga till men så hungrig är jag ju inte! Och binikemask har jag inte! Jag växer så det knakar, förbränner jätte mycket och äter som en cowboy, det är lite svårt att tro så smal som jag är men, jag äter. Mycket!
Jag är lite som Brad Pitts roll i Ocean's filmerna. Han äter ju typ hela tiden, haha.

Kommer kanske in bilder senare och lite kändis nyheter om jag hittar några, vilket inte borde vara så svårt.
Senare ikväll ska jag sätta mig framför Cityakuten fastklistrad. Haha!

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0