Ja! Eller njää...

Hejsan!

Nu har man då kommit hem efter en stund i Skrylle. Kul var det! Första gången jag lekte ''dunkegömme'', som dem kallar det här i Skåne, sedan i femman! Jag gjorde det med 97:or och 98:or, jag vet jag är barnslig, men det var faktiskt riktigt roligt!

Tänkte ta några springvarv också vilket jag gjorde. 3 km blev det idag, men jag är inte så nöjd. Jag gick mest än vad jag sprang, jaja. Jag är nöjd att jag äntligen tog tag i det. Får springa mer på landet nu under Kristi Himmelfärds.
Det är egentligen ganska skönt att springa. Man kommer och tänka på annat och det är väldigt bra för mig just nu.
Jag har den där spring kroppen i mig. Jag springer så lätt och springer ifrån alla, eftersom att jag har så sjukt långa ben (som ni kanske sett på bilderna några inlägg innan detta...).

Nu ska jag se på det näst sista programmet av ''Dr. House''. Så sjukt bra! Jag vill ju bli läkare när jag blir äldre så jag tycker alla dem här sjukhusserier är så sjukt bra. Jag följer ju typ bara Cityakuten, House och Grey's Anatomy.

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0