Gamla vänner

Jag var ju som sagt i Stockholm i helgen och träffade ett par gamla kompisar och jag hittade faktiskt bilder från lördagen. Ok, kompisarna la ut dem på deras bloggar men jag snor dem, haha!
Det var riktigt skoj att träffa er tjejer!
Vi fikade på ett gulligt litet konditori/café i Kungsträdgården och bara snackade och skrattade.


Tove och jag. Inte träffat henne sedan 2 år tillbaka, samma sak som med Sophia.
Lisa har jag inte träffats sen jag gick i femman! Hela 3-4 år sedan!
Inte den bästa bilden på mig men jaja.


Tove som alltid är lika söt!


Här har vi mig då! Så konstigt att mina ögon blev så läskigt gråa för jag hade inte cayal på mig...(?)


Här vi Tove, Lisa och mig. Dock finns inte Sophia på någon bild eftersom
att det var hon som fotade hela tiden.

Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0