Första praodagen

Hej bloggen!

Hur har ni det där ute? Jag har det mycket tröttigt.
Första dagen på City Gross var faktiskt riktigt rolig. När jag kom dit letade jag upp min handledare och sen fick jag packa upp varor. Jag var på schampo avdelningen hela dagen så jag är helt slut. Fick öppna och riva sönder kartonger hela dagen så mina naglar är helt körda. Men det gör faktiskt inget eftersom att de var så ojämna från hela början.
Jag är grymt trött alltså. Har sprungit fram och tillbaka hela tiden, suttit på huk i en kvart utan byte på benen och mycket mer. Hela jag är helt slut så jag ska se om jag kan få en liten sovpaus nu. Det behövs känner jag, hehe.

Kommer att blogga senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0