Bloggtorka

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det väldigt tröttigt idag med. När slutet av praon började närma sig var jag inte alls trött men när jag kom hem så ville inte mina ögon hålla sig öppna så jag tog faktiskt en sömnlur. Riktigt skönt var det!

Gissa vad jag fick göra idag på praon då? Jo, jag fick köra en truck.Ni vet en sådan där som man styr med händerna och har två gafflar som sticker ut? En sån körde jag och det gick inte så bra, nej. Det går helt OK att köra den när det inte är någon tyng på den men när det är det så är det ett helsike att köra den. I alla fall för mig men inte för Ida verkar det som. Haha! Nej, jag blev inte bästis med den idag men får se om det går bättre imorgon.
Hade förresten med mig pannkakor som lunch idag och det var super! Imorgon blir det pastasallad med ruccola, dressing och hemagjord tomatsalsa, som då alltså bara är tomat, koriander, svartpeppar och salt. Värsta godiset!
Testa det, hur gott som helst! Ni kommer att älska det.

Sen har jag bloggtorka som de flesta bloggare brukar säga. Jag har alltså ingenting att säga och meddela så bloggningen kommer att bli rätt seg nu känner jag men nägonting kommer jag säkert på!

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0