Allt!

Hejsan!

Först ska jag be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Jag har bara inte haft lust och så har jag varit i Stockholm nu under helgen så jag har inte kunnat blogga.
För det andra så frågar jag er: hur mår ni? Jag mår inte så bra jag. Jag har nu blivit sjuk igen efter att lillebror har varit jätte sjuk här hemma. Men ska försöka att pigga upp mig så får vi se om jag sticker till skolan imorgon.

Jag var ju som sagt i Stockholm i helgen för att fira min brors 21-års dag. Jag hade det riktigt trevligt och jag passade på att träffa tre gamla kompisar, vilket var mycket skoj. Sen tog vi det bara lungt, firade brorsans födelsedag, gick ut på stan, åt massor med god mat och tog det bara lungt helt enkelt. Jag glömde dock kameran är hemma så har inga bilder från helgen. Katastrof! Men, jag har faktiskt bilder på de nya kläderna jag köpte förra veckan och andra bilder som jag kan lägga upp lite senare.

Jag har inte så mycket mer att säga så nu ska jag gå och lägga mig igen så får jag se om jag ska plugga sen för att sticka till plugget imorgon, eller om jag stannar hemma. Jag får se hur jag mår ikväll och imorgon bitti.

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0