Vintersjukan

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det inte bra alls. Jag har fått vintersjukan även fast den kommit så sent... Har ont i halsen, hostar, snuvig och bara helt sjuk. Jag brukar aldrig vara sjuk och när jag väl blir sjuk då blir jag verkligen sjuk. Men det är redan på bättringsvägen och det kommer bara bli bättre när mamma kommer hem från Apoteket med lite hjälpmedel. Jag vill verkligen inte vara sjuk imorgon och inte alls under denna vecka! För om jag inte blir bättre tills imorgon får jag inte träffa S, så jag tänker tvinga mig till sängs nu i ett par timmar sen blir det plugg. Jag måste verkligen plugga inför de ämnena jag nu i veckan.

Ville bara lägga in ett litet snabbt inlägg för att berätta hur jag har det... Det kommer förmodligen ett till lite senare.

So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0