Vespa = MUMS!

Hallo hallo!

Vad har ni för er en sån här fredags kväll? - Jag har precis kommit hem från Vespa där jag fick en helt underbart god middag, så jag är nu på ett mycket bättre humör. Jag åt då en ''Spaghetti Frutti Di Mare'' då det är självklart spaghetti med alla slags havets frukter, bl. a musslor, bläckfisk, räkor med mera. Mums är det enda ordet som finns! Sen till efterrätt fick jag citron glass men ville egentligen ha kokosglass men den var slut, och det enda jag sa var verkligen ''Men herregud!?'' och våran absoluta sötaste servitören jag har sett sa ''Den är asgod!''. Det var gott, men ändå så går den italienska restaurangen i Notting Hill, London godare!

Nu ska jag sätta mig ner och kolla antingen på Picture This med Ashley Tisdale i huvudrollen, Mean Girls med Lindsay Lohan eller High School Musical 3.

Hörs imorgon eller senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0