Våfflor (lite för tidigt)

Nu stack kusinerna inte för så länge sen (stack efter tvol någongång...) och det känns ärligt talat skönt att det blev lite lungt här hemma.

Jag tog faktiskt tag i pluggandet och satt mig ner och började plugga och det känns riktigt skönt att jag började för det är faktiskt skoj när jag väl har börjat. Jag har nu ätit lunch med familjen då vi åt våfflor med grädde och jordgubbssylt, mums vad gott det var! Jag åt lite mycket och eftersom att vi gjorde smeten själv så innehöll den nästan bara mjöl och grädde, men självklart också vatten smör och salt. Grädde blir man ju så mätt på och om man har både grädde i smeten och på våfflorna, då blir man ju som sagt lite mätt. Jag har jätte ont i magen nu... men det går säkert över! Jag vet att det också är lite tidigt att äta våfflor nu i början av mars och våffeldagen är i slutet av mars men de gjorde inget tyckte vi! Vi kände inte för pann(g)kisar så vi gjorde våfflor istället.


Jag kommer att lägga upp foton på skorna senare och självklart del 6 av London resan om internet funkar och sen del 2 från Texas, Dallas resan.


Nu ska jag bara kolla ett par extra saker här på datorn sen blir det mer plugg innan jag drar mig sakta till innebandyn.


Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0